غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

ظرف شستن

ظرف شستن که از بزرگترین مشکلاتمون بودبالاخره باخریدن ماشین ظرفشویی حل شد

همسرکه تواین مدت ظرفارومیشست ازکتوکول افتادوگفت حتما بایدماشینوبخرم

10سال پیش که بهش گفتم ماشین ظرفشویی بخر فکرمیکردیه چیز لوکس بیخودیه...میگفت چهارتا ظرفه بشوردیگه....اما حالا میگه حالا میفهمم چی میکشیدی

حالا از صبح تاشب ظرفارومیریزیم توش اخرشب روشنش میکنیم

خیلی خوبه

ماشین600تومنی برامون16میلیون اب خورد

فکرروزی که دوتابچه ی کوچیک داشته باشیم و منم مریزبشمو نکرده بودیم

سالن مطالعه هم به خاطرکرونا بسته شد

دوماه ا زدرسشون افتادن

همسر میخاد یه خونه براسه ماه اجاره کنه

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 4 خرداد 1399 ساعت 09:09

سلام خوبه که خداروشکر الان همگی سالمید
یادت هست منا قبلا ویدابودم وب داشتم
دخترت کنکور چه کارکرد

سلام ممنون عزیزم خداروصدهزارمرتبه شکر
بله فکر کنم سرگذشت ۲۴ بود نه؟؟
به یادت هستم

سید.ق.م چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 23:34

سلام
همسر توی وزارت نفت کار میکنه؟
دختر دومیه رو هیچوقت رو نکرده بودی[تشویش شدید]

سلام نه تو معدن طلا
کاظمیه
واقعا

ماهان یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 23:26

سلام
مرسی
من خوبم
شما بهترین؟
کرونا با ما میسازه
شکر خدا سلامتی برقراره
امیدوارم شما وخانواده در سلامتی کامل باشین

خیلی خیلی مبارکه

سلام
زنده باشین
ممنون ان شاالله همه در سلامتی باشن
ممنون واقعا لازم بود

Baran یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 20:54 https://haftaflakblue.blogsky.com/

قربان محبت و معرفت شمااااااا

شکر خدا کوید ۱۹ شکست دادیم و
الحمدالله خوبیم.

سلامممم
خدا رو شکرالحمدولله

Baran یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 18:38 https://haftaflakblue.blogsky.com/

مبارکا باشه.ان شاءالله جهیزیه بخرین
سلام

سلام به به چه عجب خوبی شمااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد