غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

دوباره کرونا

ماباوجود اینهمه مراعات کردن و هیچ جانرفتنن دوباره کرونا گرفتیم

یکی از فامیلامون از شهرستان برامون انگوراورده بود ..انگورهایی زردوشیرین


نمیشدازخوردنش صرف نظر کرد....ماهم مدام می‌خوردیم جاتون خالی

کم کم حساسیت به انگور باعث شد گلوم کمی درد بگیره

انگورهم مثل خربزه الرژیزاست

به دخترم گفتم گلوم در گرفته اگه الان کرونا بگیرم بیچاره ام

روزبه فسقلاروبردم حمام وبعدش تب شروع شد

رفتم تست دادم مثبت شد

الان قرنطینه ام مثلا


توی اتاقم...فرصتی دارم تا در فضای مجازی چرخی بزنم

دکترداروی سرماخوردگی داده

بعضی‌ها میگن دکترما آزیترومایسین داده بود

موندم چکارکنم دوباره برم دکتر یانه

خواهرم میگه داروهای که دکترداده خوبه همشو مصرف کن اینا برای اینه که علائم سرماخوردگی تو کم کنه

سرفه دارم

آبریزش بینی

تب

گلودرد


امروز روز سوم هست از وقتی تب کردم

واکسن هم نزدیم ک رونا نگیریم


خدایا خودت به دادمون برس...

خدایاشفای همه ی مریضا دست تویه....ماروازشراین ویروس درامان بدار

میگن وقتی بدن ضعیف باشه سریع میگیری

من گلو درد داشتم...فکرکنم بستر برای کرونااماده بود

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا شنبه 7 اسفند 1400 ساعت 20:25

سلام عزیزم حالت خوبه دخترات وکوچولوهات خوبند

سلام زهرا جون
خوبیم ممنون
سلام دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد