غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

روزگارکرونایی

چقدر سخته و چه قدر برامون زحمت درست کرد

اولا که همه چیرو میآوردم آشپزخونه و میشستم

ولی الان که

الان پاکت شیرودرخالی میکنم تو یه ظرف دیگه

همه ی خریدار و همینجوری دم در بسته بندیشودر میارم میندازم سطل اشغال و خودشو تویه ظرف دیگه که مناسبش هست میزارم

میوه هارو هم بعد ضدعفونی میزارم تو ماشین ظرفشویی آبکشی کنه

سبزیجات خام هم نمیخوریم ونمیخریم

...

همسرکه به خاطرکرونا نرفت سرکار

مسئول گفت تا اخر ماه رمضان نیا

همسر گفت باشه شما حقوقموبدین مشکلی نیست

ولی الان که رفته سرکار گفتن حقوق یه ماه و بهش نمیدن 

حالا خوب بودهمسرپنهون میکردومیرفت سرکارو بقیشونوالوده میکرد

اینم نتیجه صداقت

حقوقشوکه ندادن هیچ تازه کلی حرف پشتش زدن که میدونسته  کروناداره ولی نگفته 

احمقای حسود 

.....

امیرمومنان اذیت میکنه و با جیغ و داد خاسته هاشو میگه

ماهم به حرفش گوش نمیدیم تا وقتی یکمی با آرامش میگه اونوقت چیزی که میخاداگه معقول بود بش میدیم

خدا کنه بهتر شه وگرنه اینجوری بزرگ شه بدبخت میشیم

همچنان محمدواذیت میکنه و توسروصورت بچه میزنه

محمد دلش لک زده برا بازی باهاش

بعضی وقتا امیر میخنده محمدفکرمیکنه    بااونه و ذوق میکنه

....

هنوز ناهار نپختم

....

چی مینویسم چی ثبت میشه

نوشتم امیرمون همچنان....ثبت شده امیرمومنان...

 


نظرات 3 + ارسال نظر
سید.ق.م جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 14:55

سلام
امیرعلی جونمو گفتی امیرمومنان؟[وحشت شدید از عذاب الهی]

سلام

زهرا جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 04:21

یه سوال بالاخره شما یه دختر دارید یادوتا دختر
کاش ازبین می رفت
زندگی کردن برماست خیلی خسته برای حرم باز کردند میشه رفت زیارت؟

سلام خوبی دوتا
انشاالله نابود شه

زهرا دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 19:01

بله همونم
کاش میشد عکسشون میزاشتی البته بارمز همیشگی
من اوایل خیلی میترسیدم ولی الان زیادنه دیگه کلاسام میرم توخونه پوسیدم

به یادت هستم همیشه...شاید بزارم بعدا
اره دیگه مردم با کروناکناراومدن..کرونا خیلی خوبی با خودش اورد
ولی خوب بدی هم داشت دیگه....
بعضی کارایی که میکردم قبلا همسر دعوام میکرد ولی الان خودش بادلوجون انجام میده....من قبلا پاکت شیرو میشی هم میزاشتم تو یخچال...همسرمیگفت کی اینکارومیکنه اخه....ولی الان خودش میاه ضدعفونی میکنه بعد میاره، میشوره.....جدیدا دیگه اینکارها نمی کنیم همون اول خالقش میکنیم تو یه ظرف مخصوص شیر
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد