غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

سلام

سلام

اگه هنوز کسی میاد اینجاسلام


بعد مدتها اومدم وبم

بعد پست قبلی که کرونا گرفتیم بابام به رحمت خدارفت

بیست روزی نرفتم خونشون ازترس کرونا

یهو بابام رفته من ندیدمش

۲۸شهریور

نظرات 3 + ارسال نظر
khatoon جمعه 11 فروردین 1402 ساعت 00:31 https://memories-engineer.blogsky.com/

سلام عزیز
منم مدتیه برگشتم وبلاگ
روح پدرت شاد
منم دوسال پیش پدرم رو از دست دادم

سلام
ممنون
خدا بیامرزه پدرتونو

ماری یکشنبه 16 مرداد 1401 ساعت 04:31

خیلی خیلی متاسف شدم ...
روحشون شاد

سلام ماری جان خوبین
ممنون عزیزم زنده باشی
خدا پدرو مادرتوبرات حفظ کنه
اره خیلی سخته
تاچندوقت هرچی یادم میومد ازشون هی گریه میکردم

زهرا سه‌شنبه 28 تیر 1401 ساعت 19:46

سلام عزیزم ناراحت شدم خدارحمتش کنه

سلام خوبی زهراجان
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد