غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

امیر

یه شب آخرای شب که آماده میشدیم بریم بخابیم یهو نق نق امیربلندشدو فیش فیش دراومد

از اونجا که با پیچ و مهره بازی میکرد گفتم این بچه کارداددستمون

رفتم بیندیشد ن.اه کردم دیدم یه مهره توبینیش کرده اصلادیده نمی شد

رفتیم درمانگاه یارواصلا بلد نبود دماغ بچه رو خونی کرد

رفتیم بیمارستان اونجا دکتر کودکان در اورد

خیلی خوب و راحت

خداخیرش بده 

تو این وضعیت کرونا رفتیم تومرکزکرونا

همسرچقدر جوش زد

من که خیلی غصه خوردم

تو همون روزا خواهرم ازدردکیسه صفراتوبیمارستان بستری شد

سنگ داشته و پیگیری نکرده عفونت کرده بود و عمل کرد وکیسشو برداشت

عمل باز 

یه ماه خواهر کوچیکه رفت جمعش کرد

خوب الان  اوضاع بهتره

همسر رفته جنوب

شیرندازیم

پنیرنداریم

نون نداریم

اردنداریم

منتظریم همسربیاد





نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 13 شهریور 1399 ساعت 09:47

سلام عزیزم خیلی وقته نبودی نگرانت بودم
امیرعلی خیلی شیطون شده ها محمدصدرا چطوریه
چه خب که دوتا دختر داری خداحفظشون کنه برات ان شاء الله که خوشبخت بشند

سلام زهرا جون خوبی شما؟؟؟
اره خیلی هم اذیت میکنه باوجودکروناخیلی اذیت میشیم.همش توخونه نمیتونم یه پارک ببرمش
محمدصدراهم خوبه خداروشکر...شده کتک خورامیر
همینجوری الکی یهو میبینی میره میزنه بچه رو
اینقدرگرفتارم و سرم شلوغه که نگوووو

ماری سه‌شنبه 11 شهریور 1399 ساعت 05:12

سلام خانوم خانوما...
خدا به خیر گذرونده . من اونقدر از سنی که بچه ممکنه هر چیزیو بذاره تو دهن یا دماغش میترسم که نگو....

سلام خوبین
اره به خیر گذشت
اینقدر ترسیده بودم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد