غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

واکسن

برای همسر پیامک اومد برای واکسن که نرفت واکسن بزنه

منم بایدبرم واکسن بزنم ولی هنوز پیامک نیومده

برا هر واکسنی یه چیزایی میگن

یکی از فامیلامون واکسن زده بود کروناگرفتن و فوت کرد

دخترش هم کروناگرفتن فوت کرد


خواهران میگن ما واکسن برکت می‌زنیم حداقل داخلی 

من موندم چی بزنم

یه هفته قرنطینه اعلام کردن ...دیشب اومدیم بریم شاندیز راه بسته بود

طرقبه بسته بود

ما می‌خواستیم بریم کوه نزاشتن...اونوقت این ملت بدون ماسک  همه میرن جمع میشن برای عزاداری جلوشونونمیگیرن

...این چه قرنطینه آیه


.

نظرات 2 + ارسال نظر
معلم چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 16:34

برکت
سینوفارم
اسپوتنیک وی
هر واکسن وارداتی ( فایزر یا استرازنکا) اگر مستقیم از آمریکا و انگلیس وارد نشده باشد.

میترسم الان مدرناژاپن وارد کرده دونفرمردن دیگه اجازه نداده بزنن
هر کدومشون یه جوری
برکت چی خوبه؟؟؟

معلم شنبه 30 مرداد 1400 ساعت 10:49

الان بهترین واکسن ، در خانه ماندن است...

آخرش نفهمیدم واکسن بزنیم یا نه.....یاچی بزنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد