غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

اربعین

اربعین امسال هم مثل چندسال پیش همسرنبودوبه تنهایی گذشت

محمدصدرا همچنان شیر میخوره و خیلی وابسته هست

امیرعلی تو این سن دیگه شیرنمیخوردبه خاطرمحمدصدرا

امیرهمچنان اذیت میکنه

درحد دق دادن

به همه چی گیر میده

به همه ی وسایل

همین چندروز پیش رفته بود بالای کابینت

منم حوصله کل کل نداشتم باهاش گفتم ولش کن بزاربازی کنه

اینم خاکشیروچهارتخم و سماق بارهنگ همه رو قاطی کرد ریخت تو قوطی چای خشک.

داشتم دق میکردم ولی گفتم ولش حالا هروقت چای دم کنم از اینا هم میریزم و همه چی قاطی دم میکنم

چاییهامون طعم  خاکشیرداره



نظرات 2 + ارسال نظر
سید.ق.م شنبه 26 مهر 1399 ساعت 18:04

سلام
کامنتم توی پست قبلی نیومد؟

اینا رو میگی آدم میخواد کلشو بکوبه به دیوار
خدا صبر جمیل بهت بده مهربان خواهر صبورم

سلام
چی گفته بودی؟؟؟
اره خودمم دیوانه میشم ولی بچه س دیگه
همین الان در شیشه پاشو که از دستش قایم کرده بودمو بازکردتمام خونه رو ماش میکنه دوباره
اومده بالای ماشین
رفته بالا ی کابینت دم پنجره باماشابازی میکنه
پنجره روهم بازکرده
دراینحدخطرناک

ماری جمعه 25 مهر 1399 ساعت 01:59

دست بچه م درد نکنه که شیطنت میکنه . خوب مامان خانوم ، برا بچه هوو آوردین انتظار دارین درک کنه؟؟!!! خوب معلومه باید یه جوری موقعیت خودشو حفظ کنه ، خودشو نشون بده ، جلب توجه کنه ...

خدا رو هزار مرتبه شکر که تنشون سالمه و شیطونن ...

اره واقعادلیلش همینه
الان هووش به شدت به من وابسته ست ولی امیر ازاین کوچکترازشیر گرفتمش
هم نینی اومدجیغ جیغهای امبرشروع شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد