غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

عیدغدیرمبارک

باوجود کرونا وموج چندمش که همه جا قرمز اعلام شده میخاستن برا دخملی کلاس عملی حضوری بزارن


همه اعتراض کردن ولی فایده نداشت...حتی خروج از شهرمون یه میلیون جریمه داره

همسرزنگ زد دانشگاه صحبت کردفرداش زنگ زدن گفتن کنسل شده

خداروشکرکنسل شد

من که تحمل دوری دخملی رو ندارم ولی از نظر روحی برای دخملی این کلاس خوبه ...دوستاشومیبینه...کمی ازمادوره و خوبه براش

طفلی خیلی خوشحال و ذوق زده بود

یه روز به دخملی گفتم حالا تو کلاس عملی چی میخان یادبدن؟؟؟گفت هیچی یه جنازه میزارن یه جاهاییشو علامت میزنن ومیگن شمابگین اینجا چیه و چی داره واینجورچیزا

اون موقع که هیچی نگفتم بعدشم هیچی نگفتم ولی خودموجای اون گذاشتم خیلی حالم بد شد..

مادرشوهر میگه رشته خوبی نیست آدم پیرمیشه نورسته پزشکی

شادنیست رشتش

راست میگه خدابه دخملی کمک کنه

این روزای کرونایی فقط میریم بیرون....کوه و اینجور جاها

خونه هیشکی نرفتیم

فقط یه ماه پیش یه نیم ساعتی رفتیم خونه مامی

خوب بود

همسرمیگفت همش استرس دارم

باوجود کرونا خیلی سخت میگذره

همسر به خاطرکرونا ماموریت نمی‌رفت قراردادشوتمدید نکردن

سرکارنمیره

یه کارهای باحقوق عالی پیشنهاد شد اونم نرفت

همش باما کل کل می‌کنه بحث می‌کنه

یه هفته بعد دوباره همین بحث و شروع می‌کنه عین دعوای قبلی یه دعوا راه میندازه

دوباره یه ماه دیگه دوباره تکرار

نمی‌دونم چرااا؟؟؟


مثلا مهریه م رو ببخشم ازش جداشم بقی

نظرات 3 + ارسال نظر
معلم پنج‌شنبه 7 مرداد 1400 ساعت 16:40

عیدت مبارک..
هنوز مشهد هستی؟؟

ممنون
شهرخودمونم....خونمون

معلم پنج‌شنبه 7 مرداد 1400 ساعت 16:17

سلام.
ماشاالله...دخترت دانشگاه میره ؟؟؟
کم کم باید برای مادرزن شدن آماده بشی.
من وب سید رو هم ندارم.

سلام
اره بابا...

ماری پنج‌شنبه 7 مرداد 1400 ساعت 03:07 http://maral-memories.blogfa.com/

والا اگه رشته ی شاد میخواست باید میرفت آرایشگری!!!!
خیلی هم خوبه . سخت که هست ولی وقتی خودش دوست داره باید بره دنبال کاری که بهش آرامش میده . نگران سالن تشریح نباش . خیلی زود بهش عادت میکنن . دیگه اونو بعنوان یه آدمی که قبلا زنده بوده و حالا مرده نمیبینن براشون حکم یه وسیله ی آزمایشگاهی رو داره . همین ...
هنوز وقتش نیست که همسرت واکسن بزنه و راحت تر برگرده سرکار؟ خدایی حضور دائمی مرد تو خونه یه چیز بسیار نچسبی یه . همون آخر هفته به آخر هفته باید خونه بمونن که صبحم پاشن نیمرو درست کنن !

خداکمکش کنه بچم روحیش داغون شدتوکرونا با اخلاق گند پدرش
نه هنوز وقتش نشده ...واکسن بزنه بره سرکارراحت شیم.....میگم بروسرکار .میگه من کاراموکردم الان بازنشسته....م....حالا خواهرش پرستاره رفته قنادی زده....برا بعد بازنشستگی
میگم توازاون کمتری
والا بااین حقوقا به سختی میگذره
دورو دیگه بچه ها بزرگترمیشن توقع بیشترمیشه....هیچ غلطی نمی‌تونیم بکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد