غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

بچه داری

چقدر بچه داری سخته واییییی

وقت سرخاروندن ندارم

عکس نی نیمونو میخاستم بزارم ولی دیدم کسی مشتاق نیس نزاشتم...

واقعا خسته نباشممممم

نظرات 5 + ارسال نظر
مشاور بیمه ای شما پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1398 ساعت 18:02

BimehIran09155030382@

دل آرام دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 12:15

سلام سلام
مدتی بود گمت کرده بودم ها
مادر شدن حسابی آدم رو بهم می ریزه. یادم نیست چی کجاست حتی!

سلام

Maryam سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1398 ساعت 13:34 http://doshize.blog.ir

هم بلاگی سلام امیدوارم اوقات خوشی رو سپری کرده باشید
از ۳۱ فروردین ماه ثبت نام ختم قرآن به صورت انتخاب یک یا چند سوره توسط شرکت کنندگان رو آغاز کردیم
اگر میخواهید با ما با ما همراه باشید سوره یا سوره های مدنظرتون رو در قسمت نظرات پست ثبت نام اعلام بفرمایید
اگر قبلا انتخاب نشده باشد به نام شما ثبت خواهد شد

موفق و موید باشید

قبول باشه
یه سوره ی کوچیک برام انتخاب کن بیا بگو میخونم.....

بانو دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 ساعت 15:53

سلام عزیزم
حال خودت و بچه های گلت خوبه؟
نه هنوز خیلی راه داره تادنیااومدن الان تازه ۱۹ هفته هستم
یعنی اخرای ماه پنج

سلام بانو جان...خدارو شکر
ان شاالله تو هم به سلامتی دنیا میاری بچتو.....من که خیلی اذیت شدم ...هنوز دارم انتی بیوتیک میخورم...
مستاجر که تو تلگرام دارمو میشناسین؟6 تا عضو داره....الان دیدمش

بانو شنبه 31 فروردین 1398 ساعت 11:04

سلام خانومی خوبی؟
بچه های گلت چطورن؟
اتفاقا دوروز پیش اومدم وبت نظراتت بسته بود
حالا عکس نی نی نازت بگذار

سلام بانو جان خوبی....نی نی تون دنیا اومد یا نه هنوز؟
ما خوبیم خدارو شکر
باشه ببینم خاطر خواه چقدر داره میزارم خخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد