غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

تب

تب دارم

38/5

برام دعا کنین

چکارکنم

راهکار اگه دارین بگین

چی بخورم ؟؟؟؟

منو حلال کنین


نظرات 3 + ارسال نظر
سید.ق.م جمعه 12 اردیبهشت 1399 ساعت 00:37

نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
تعریف کن چی شده

مگه میزارن اینقدرکارسرم ریخته

سید.ق.م یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 ساعت 00:11

سلام خوبی؟
نکنه کرونا گرفتی؟[ماسک ان 95 زدن]
امیرعلی جونم و محمد جونمو از خودت دور کن

سلام کرونایی شدممم
چسبیدن بهم مدام میگن مامان بغل
تعریف میکنم حالا

زهرا شنبه 6 اردیبهشت 1399 ساعت 17:36

سلام من نگرانتم حالت خوبه

نگران نباش به خیر گذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد