غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

کرونا

چندوقت بود پام درد میکرد ومیگفتم حتما از سرماست

میرفتم کنارشوفاژتا گرم بشه

یه روز که همینجوری خودمو لوس کرده بودم همسر زنگ زد دخترخانم و بعد گوشی رو دادبه من

منم که حوصله حرف زدن نداشتم بهش گفتم پام درد میکنه 

گفت هر دردی کرونا نیست نترس

گفتم من اصلا به کرونا فکر نمیکنم ...منم نگفتم کروناست

.....خلاصهتلفن قطع کردم دوباره رفتم چسبیدم به شوفاژ

جلوانداختن رو شوفاژ خودم

مثلا کرسی زدم

همسر میگفت چیه حالا فکر میکنی کرونا گرفتی

کرونا تب داره

بش گفتم دماسنج بیار ببین تب ندارم

دماسنجواورد یهو گفت یا فاطمه زهرا

بااین حرفش از جا پریدم گفتم چی شد

گفت تب داری

خیلی ترسیدم

درد پام خوب شد

از ترس نمیدونستم چکار کنم

رفتار همسر منو بیشتر می ترساند

مثلا منو قرنطینه کردن

آستامینوفن و سرماخوردگی میخوردم تبم اومد پایین

بعد دوروز

تو این دوروز که من نبودم براکارخونه دهن همسر و دوتا دخترون سرویس شد

روز سوم مخملی تب کرد و کم کم میگفت مژه هارو نمیفهمه

دخملوک هم مژه هارو نمی فهمید

محمد هم سرفه داشت

یکمی پیرامون هم داغ شده بودن ولی از ترس به روی خودم نمیاوردم

خواهر همسر پرستاره میگفت بیا تست بده ۳روزدیگه جوابش میاد منم میگفتم شاید برم نوع بدنشو بگیرم شاید اصلا کرونا نباشه و برم کرونا بگیرم

نظرات 1 + ارسال نظر
سید.ق.م جمعه 12 اردیبهشت 1399 ساعت 18:19

سلام
شاید کرونا نبوده یا اگه بوده خفیف بوده و رد شده
به هر حال خدا رو شکر که به خیر گذشت
بذار دو روز نباشی بفهمن هر روز چه دهنی از تو عه ببخشید منظورم اینه که چه سختیهای طاقت فرسایی میکشی
آبجیم تو اون خونه داره داغون میشه کسی به فکر نیس
خوب گفتم بهشون؟
خیال کردن داداش نداره

سلام
کرونااااا بودددددددد
واقعاخداروشکربه خیر گذشت
خخخخخ
اره ودقعاااد اخخخ
ممنون که به فکرمونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد