غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

غریبانه

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد معنی معجزه شو زود به قلبم برگرد

کرونا2

سلام

خلاصه بعدازچندروزدخملی رفت تست داد و جوابش مثبت بود

بعد دخملوک و همسررفتندتست دادن که جواب تستشون مثبت بود

بعداونامن رفتم تست

تست منم مثبت بود

خلاصه من ۲روز تو قرنطینه بودم و کمی استراحت کردم

وقتی همشون نشونه های کرونا گرفتن منو از قرنطینه بیرون آوردن

من وقتی شنیدم دخترامریض شدن درد خودم یادم رفت

اومدم سریع سوپ و دمنوشو آب میوه روبه راه کردم براشون یعنی برا هممون

خلاصه با حال ناجور از نظر روحی همه یکارارو هم میکردم

همسر هم ظرفارو میشست و کلی کمک میکرد

خلاصهروزگار بدی بود

نمیدونستم هرچه بگزره بدتر میشم یا بهتر

نمیدونستم حال بد از۱۴روزشروع میشه  یاتا۱۴روز بهتر میشم

کم کم که می گذشت حالم خوب میشد ولی ۴۰۳۰زنگ میزد استرس میگرفتم و حسابی حالم بد میشد

باز به خودم روحیه میدادم

مرگ برکرونا

از پسرا تست نگرفتیم

همسروقتی فهمیدمثبته  به محل کارش اطلاع دادبش گفتندتااخرماه نیاسرکار

همسرفکرمیکردکروناروازهمکارش که تب و لرز داشته گرفته

ولی اون تست داد و منفی بود

چندروز پیش  همسایه پایینی رو دیده که گفته ما قبل شما کرونا داشتیم وخود شدیم

یعنی توعید

همسر میگفت یادمه تو پیلوت دیدش وباهم با اسانسوراومدن بالا

ودستشوگذاشته روشونه ی همسر

حالا فکر میکنیم شاید از اینا گرفتیم

همینکه نمیدونی از کجا گرفتی هم بد دردیه


خلاصه امیر خیلی اذیت میکنه و مو میکشه  نمیدونم چکارکنم

نظرات 2 + ارسال نظر
ماهان یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 23:27

خداااااااااااااااااااااا شکر سلامتین

ممنون

سید.ق.م یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 00:35

سلام
خدا رو شکر تموم شد و ان شاالله از بلاها دور باشین
مگه چن تا دختر داری؟ تو فقط یه دخملی رو داشتی
مرگ بر کرونا واقعا
مهم نیس از کی گرفتین دیگه تموم شد...

سلام....خداروشکرواقعا.......زنده باشی...شما چکارکردین ....نگرفتین؟؟
خیلی مرموزه نمیشه فهمید کی گرفتی و چجوری..
دخملوک هم هست...خخخخ هردو پشت کنکوری شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد